Stáhněte si do telefonu bezplatnou speciální aplikaci z Obchodu Play nebo App Store. Zapněte Bluetooth v telefonu a spusťte staženou aplikaci. Vyhledejte chytré hodinky prostřednictvím aplikace a poté zařízení připojte.

Vidí telefon chytré hodinky, které k němu nebyly připojeny? Aplikace se k chytrým hodinkám nepřipojí, pokud byly chytré hodinky nejprve připojeny ke smartphonu. Zkuste zrušit párování zařízení, přejít přímo do aplikace a zkusit se připojit znovu tam.

POZNÁMKA: Výjimkou jsou chytré hodinky s funkcí telefonování přes Bluetooth. U těchto hodinek je pro správnou funkci všech funkcí potřeba připojení na dvou místech - v aplikaci a přímo přes Bluetooth.

Hodinky fungují i bez připojení k aplikaci, ale některé funkce mohou být omezené. Bude provádět měření, jako je srdeční tep, počítat kroky a spálené kalorie, ale historie se nebude uchovávat. Je třeba také poznamenat, že u většiny hodinek , pro nastavení času a data je nutné mít takové připojení.

POZNÁMKA: Některé chytré hodinky mají možnost výběru času a data bez připojení k telefonu. Informace o tom naleznete v části "Informace o výrobku".

V balíčku, který vám zašleme, by měl být nabíjecí kabel, kontaktní zástrčka není součástí balení. Výjimkou jsou modely WT1, WE78 a WV19 - pro jejich nabíjení je třeba sundat řemínek, pod nímž se nachází hrot se zlatým prvkem, který je třeba připojit k portu USB.

Doporučujeme používat originální nabíječky - náhradní z neověřených zdrojů mohou poškodit nabíjecí systém. V případě dokovacích stanic dávejte pozor, zda se v nich nenachází nějaké překážky, např. prach, kapaliny, pevné látky.

Životnost baterie závisí na kvalitě používání. Častá měření a aktivované funkce upozornění zkracují provozní dobu hodinek. Rozhodně byste měli omezit používání režimu GPS nebo internetové sítě.

Navštivte prosím naši stránku s pravidly pro vracení zboží: https://www.watchmark.cz/content/14-vraceni-zbozi

Pokud bude vaše vrácení schváleno, bude vám vrácena částka za zakoupený produkt. Peníze budou vráceny okamžitě, nejdéle však do 14 dnů ode dne, kdy jsme zboží obdrželi.

V případě reklamace zakoupeného výrobku řešíme každou reklamaci individuálně. Zavazujeme se reagovat okamžitě, nejpozději však do 30 dnů od obdržení výrobku.

Rádi bychom vám připomněli, že společnost WATCHMARK poskytuje na zakoupený výrobek záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje na mechanismus a výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • -životnost baterie, ručiček, číselníku a zirkonů;
  • -běžné opotřebení a stárnutí (např. škrábance na rámečku, barevné změny a změny materiálu nekovových řemínků, jako je kůže, látka, guma, odlupování a změny barvy galvanických povlaků);
  • -poškození jakékoli části hodinek v důsledku nesprávného používání, nedbalosti, nehody (nárazy, promáčknutí, rozbití skla atd.);
  • nesprávné použití a nedodržení návodu k použití;
  • -výrobek, na kterém byly provedeny operace neoprávněnými osobami (např. v souvislosti s výměnou baterie, servisem nebo opravami).Přirozené opotřebení, tj. mechanické poškození způsobené používáním výrobků a poškození v důsledku nedostatečné nebo nesprávné údržby;

Informace o pravidlech pro podávání stížností najdete na internetových stránkách: https://www.watchmark.cz/content/11-stiznosti

Informace o pravidlech výměny naleznete na webových stránkách:  https://www.watchmark.cz/content/16-vymena-zbozi

Všechny objednávky v našem obchodě jsou zasílány zdarma, více informací o doručení naleznete na

Na modelu telefonu nezáleží, důležitý je operační systém. V popisu jednotlivých hodinek najdete informace o tom, se kterými operačními systémy jsou chytré hodinky kompatibilní. Pro připojení chytrých hodinek k telefonu potřebujete aplikaci, kterou lze stáhnout z Google Play nebo App Store, takže chytrý telefon musí mít tuto funkci.

Fakturu zasíláme elektronicky na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při objednávce.

Chcete-li zrušit svou objednávku, kontaktujte nás prosím e-mailem: info@watchmark.cz.

close Nákupní košík
close Nákupní košík

Registrace nového účtu